;d

Känner att jag inte hunnit skriva lika mkt dom senaste dagarna.
Har fullt upp med stallet, kompisar och nu "tävling" ;d


Garp har precis blivit skodd, i torsdags.
Så nu kan jag hoppa lite mer utan att behöva tänka på det längre :)
Hästarna vilade.

På fredagen var det påskhoppet i hakarp.
Jätte nära att jag tog med garp (a)
Men tillslut blev det så att jag hängde med och kollade och filmade :)
Noras första tävling med money gick super!
I första klassen blev det 2 stopp, nora körde på utan stigbygel :j
Andra klassen nollade hon!
Sen åkte vi hem och släppte ut money, sen hem och kolla på film.

På kvällen åkte jag till ida och fixade alla saker inför imorgon.
Ida ska hoppa sigge imorgon på örks, så dom undrade om jag ville vara med på sissel :d
Jennie kommer sen och fotar. <3
Skriver sen hur det gick och så (a)

Pusshejjs <3


jagälskardej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback