Update

Yes, jag lovade ju att skriva om vad som hände igår, varsågoda (y'
.
På morgonen blev jag skjutsad till örks, då ida skulle tävla.
Hon hoppade 70 cm - felfri ;d <3
Grattis! (L)
.
Efter det åkte jag med hem till ida.
Vi tog med sissel och sigge upp till terrängen för att hoppa några små hinder och så :)
Det gjorde vi och allt gick super! <3
Tidigare hade vi gått genom massa vattenpölar/bäckar som sissel bara trampade rakt igenom.
Sigge hoppade över alla, men inte sissel.
Så när vi kom fram till en lite större bäck, som sigge gick igenom, var jag nästan säker på att hon skulle gå i den.
Men nej, hon tar världens skutt rakt över alltihop, och jag gör en jätte fin kullerbytta ner på marken :D
Hahah <3
.
Sen skulle vi fota lite på varandra.
Det gick bra när jag fotade henne, blev några jättefina bilder.
Men när ida skulle fota mej fastnade sigge och drog sönder tränset 's
Vi skyndade oss fram till honom, men då hoppade idas knä ur led o: <3
Älskling :( (L)
.
Tillslut blev det bra iaf, vi kunde komma hem iaf, men med ett trasigt träns.
Några bilder blev det iaf, dom kommer upp senare tror jag :)
När vi kom tillbaka laddade vi in bilderna i idas data och sen gick vi ut igen.
Den här gången hängde elin med och tog lite kort på oss :)
Dom kommer sen också :D

Ida, jag älskar dej! (L)

Kommentarer
Postat av: ida (: <3

Jag älskar dej (L)

2010-04-12 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback