Prao (y)

Är bara hemma en liten stund innan jag blir hämtad för att åka till ölmstad (a)
Jag och nora har vart i stallet hela dagen, vi praoar hos kinna.
Först åkte vi upp och mockade alla boxar, 9 st.
Efter det red vi, genom samhället och sen upp på ett berg typ.
Hahah, massa galoppbackar på vägen upp :d
Sen skrittade vi mest hem :)
Skitmysigt!
,
Det har ju börjat bli jätte varmt nu?
Solen sken på oss exakt hela vägen och det var jätte varmt.
Vissa dagar är det ju så man börjar tro att vintern kommer komma tillbaka, men inte idag.
Jätte härligt! ;d

Imorgon börjar vi typ 10-11 något, beroende på när bussarna går.
Så är vi kvar och hjälper till att ta in hästarna sen vid halv 4 typ.
Jätte härligt med en veckas prao i stallet, slipper skolan och hinner med allt som ska göras på förmiddagarna :)
Ikväll kommer det bilder om jag hinner :)
Hejjs <3

Ida, jag älskar dej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback