Snabbiss

Som ni kanske märkt så har jag inte vart hemma på lite över en vecka, har därför inte bloggat på ett tag nu.
Vi åkte till frankrike iaf, till paris.
Elin johansson hade garp denna vecka, det verkar ha gått bra det med :)
.
Idag åkte jag och nora upp till stallet efter skolan, nora skulle träna och jag rida ut.
Det gick verkligen jätte bra!
Garp var pigg och glad, som vanligt, och superfin verkligen :') <3
.
Imorgon ska vi skritta ut en sväng, nora ska tävla på torsdag.
Sen hänger jag med henne på torsdag, till tävlingen :)
Ett litet snabbt inlägg bara, får se om det blir ngt bättre imorgon elr nått ;d
.
Jag älskar dej :*
.
<3
.
:) <3
.
:*
.
Finaste :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback