Tävling?

Idag var det som sagt "tävling".
Gick jätte bra!
Ida skulle tävla sigge för första gången, då undrade hon om jag vill vara med på sissel.
Skulle hoppa 40, då det inte finns ngt annat än 40 och 60 och jag har aldrig hoppat en bana med henne innan :p
Det var bara 3 st som skulle hoppa 40 xd
Så vi 3 började rida och hoppa fram.
Hon var jätte fin, lagom pigg och så. <3
Efter ca. 4 hopp var det dags att gå ut på banan.
Först hoppade lollo med aktus, dom fick typ 4 fel?
Sen hoppade ida och sigge.
Gick jätte bra, dom nollade :d
Sen var det min tur, allt gick så jävla bra!
Nollade, var väl ganska väntat eftersom att hon brukar hoppa ca. 70 cm annars ^^,
Men det gick bra :)
Så jag bestämde mej för att hoppa 60 åxå.
Men då hoppade jag inte fram något, var bara en liten stund jag hann skritta medans dom andra hoppade.
Sen var det våran tur.
Hade inte förväntat mej något speciellt, jag var redan jätte nöjd med dagen.
Men sissel hade tydligen bestämt sig för att vara på min sida och hoppa allt superfint!
En nolla till :D
Fina ponnyn :*
Elin var med och tog kort, film finns också tror jag.
Har inte hunnit kolla igenom bilderna än, men några borde komma upp här imorgon elr ikväll :)

Imorgon blir det jennie, sen sova med henne och rida och så :)
Loveeu <3

Kommentarer
Postat av: jennie ^^

ni är så fina :) <3

2010-04-04 @ 09:37:18
Postat av: Alex

Japp ;)

2010-04-05 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback