Sommarlovets sista dag...

Har vart väldigt dålig på att uppdatera bloggen, men jag har liksom inte haft något att skriva. Bättring ska bli!

Sista dagen på sommarlovet, back to hell imorgon...
Den här sommaren har både vart bra och dålig, det har hänt så sjukt mycket! Massor med oförglömliga minnen lämnar sommaren efter sig.
- Att man vänder på dygnet, det hör verkligen till sommarlovet. Vara vaken hela nätterna, till 5-6 på morgonen, och sova till 15.00 på eftermiddagen, det är livet'
- Att ha tid till att vara med alla underbara vänner, dygnet runt. Det är något jag verkligen kommer sakna, att känna att man inte hinner med dom man älskar mest...
- Hela dagarna spenderas i stallet, med världens mest underbara fyrbenta varelse... (L)
- Jag och Garp åkte iväg och hoppade banträningar för första gången.
- Min och Garps första dressyrtävling tillsammans, vi kom 2a!
- Jag och en kompis hade med oss hästarna till min sommarstuga, det var helt underbart!
Och mycket mycket mer! Den här sommaren blir oförglömlig. Tack till alla ni som har gjort min sommar till den bästa! 

Så det känns inte ett dugg kul att komma tillbaka till skolan, med världens sämsta schema dessutom!
Men man får väl stå ut antar jag.. Det är tur att man har sina vänner som gör det så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback