Idag ska jag faktist..

..pallra mej iväg till skolan och göra mitt SO-prov, efter det får jag se om jag stannar kvar eller om jag går hem igen. Känner mej långt ifrån bra, men detta är ett viktigt prov för betygen. Jag tror inte att det smittar ändå, har ju ont i huvudet och känner mej snurrig. Alltså inget allvarligt, men det är så jobbigt! Kan inte vända på huvudet utan att det snurrar till och jag får sån huvudvärk. Ursh!!
Men nu är det inte långt kvar till jullovet, bara 5 skoldagar. Sen är det looooooov! :')

Kommentarer
Postat av: jennie

jag tycker du kan vara kvar i skolan älskling (a) <3 jag gör dig bra jag lovar :j

2010-12-15 @ 08:20:15
URL: http://jennienyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback