Rubrik?

Gårdagen spenderades i stallet. Sen kom farmor och farfar en stund, vi fick lite julklappar och sånt. Efter det åkte vi och handlade det sista, så vi hann precis i tid!
Bästa Karin kom också med paket! Jag fick denhär boken ;

Idag var jag, mammi och syster i stallet. Jag skrittade en sväng på älskade ponnyheeesten <3
Gav även Jonna och Kinna sina julklappar, och fick julklappar av dom. Jag fick en Paradis ask, och tjocks strumpor från Charlies :D
Garp fick sin julklapp, vilket var mer än uppskattat! Han bokstavligt talat tog hela tårtan jag hade gjort i en tugga! Jag hade gjort en liten tårta som bestog av knäckebröd i botten, sen en röra med havre, betför, äpplen och morots bitar. 

Kommentarer
Postat av: Elvira :)

En sån bok har jag också, jättebra! :D <3

2010-12-24 @ 13:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback