Shopping

Efter stallet åkte jag och mamma in på stan. Vi skulle kolla på lite julklappar och sånt. Jag fick även en t-shirt och en jätte söt kofta. Den tänkte jag ha på julafton tillsammans med en klänning. (Ja, ni läste rätt. Jag skrev klänning! Höhö, har inte haft klänning på flera år, men iår tänkte jag att jag skulle bryta det och ha klänning för en gångs skull :p)
Hittade tyvärr ingen bild, men det är en svart stickad kofta med mönster osv. Finns på sisters för 599 :-

Julklapps lista:
- Syster, har köpt en sak, vet precis vad jag ska köpa mer
- Mamma, vet faktist inte vad jag ska köpa till henne..
- Pappa, klart!
- Mormor & morfar, klart!
- Farmor & farfar, klart!
- Kusiner, har köpt till en av två
Känns bra hittils! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback