Sjuk

Kände redan igår att jag inte mådde bra, så jag gjorde mitt kemi-prov och gick sen hem. Tog lite tabletter och gick sen och la mig, hoppades att jag skulle må bättre när jag fått sova lite. Vaknade av att Pernilla smsade mej, så efter någon halvtimme var vi påväg till stallet.
Tänkte gå i ridhuset med Garpen, efter det passet igår ska han inte vila dagen efter då han kommer vara som ett kylskåp sen! Jag kände mej inte frisk nog att rida heller. Men efter ca. 2 varv i ridhuset vill inte mina knän vara med mer, så sjukt jobbigt att vara 15 och inte kunna gå mer än 2 varv i ridhuset! Det var 4 år sen jag opererade, och det är fortfarande inte bra. Man börjar ju undra lite.. Jaja, nog pratat om det! Jag fick i allafall hoppa upp och skritta en stund. Kände mej inte alls bra, hela världen bara snurrade. Så jag gick in efter några minuter igen. Sen åkte jag hem, och somnade i soffan. Idag när jag vaknade kändes det likadant, så jag stannar hemma idag. Pluggar om jag känner mej bättre, annars går dagen till vila. Får se om jag åker upp till stallet sen. Han hade behövts skrittas ute en stund. Men som sagt, vi får se.
Hoppas ni har det bättre än jag i vintermörkret!



Haha, någon random bild jag gjorde för några veckor sen. Gulligt!

Kommentarer
Postat av: Elvira :)

den bilden var sååå fin! :D <3

2010-12-14 @ 19:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback