Tidsfördriv

DAGENS KLÄDER: Leggings, t-shirt och adidas tröja
DAGENS FRISYR: Uppsatt lugg, annars utsläppt
DAGENS SMINK: Foundation, puder & mascara? ^^
DAGENS VILL HA: Woho, massor! Schabrak, lindor, skydd, stövlar mm.
DAGENS KÖP: Godis
DAGENS PLANER: Rida :)
DAGENS BÄSTA: Inget än, hoppas på en mysig tur i skogen med ponnybus!
DAGENS SÄMSTA: Att det är så äckligt kallt!
DAGENS ROLIGASTE: Hmm.. Inget speciellt tror jag
DAGENS TRÅKIGASTE: Att jag är sjuk
DAGENS MISSLYCKANDE: Ingenting faktist, konstigt nog!
DAGENS HUMÖR: Jorå, helt okej ;)
DAGENS SJUKA: Yr, snurrig, illamående och huvudet sprängs när som helst
DAGENS LÄNGTAN: Sommaren 2010!!
DAGENS FUNDERING: Hur jag ska kunna tjäna ihop pengar till allt jag vill köpa..x)
DAGENS BEROENDE: Garp :'D
DAGENS SAKNAD: Bästavän <3
DAGENS LÅT: Massor!
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Inget faktist
DAGENS MÅSTEN: Plugga
DAGENS MOTION: Gick till och från skolan, woho!
DAGENS VÄDER: -2, sooool! :)
DAGENS GODIS: Riesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback