Wihooo

Pausar med lite blogg mitt i allt plugg. Äntligen hemma efter en fullspäckad dag! Vid kvart i 10 hämtade Pernilla mej så åkte vi till eko. Där köpte jag julklappar till både farmor, farfar, mormor och morfar. Ett örngott var blev det! Super gulligt, tryckt på örngottet står det "Världens bästa farmor/farfar/mormor/morfar. Jag är jättenöjd!
Pernilla köpte ett par sporrar och en grammantygel.
Efter det åkte vi upp till stallet, när blev det ett väldigt lyckat dressyrpass istället för hoppning. Ibland blir det inte som man har planerat. Ja, man får ta dagen som den kommer helt enkelt!
Sen åkte jag hem, duschade och gjorde mej i ordning för att sen åka till HGFs juluppvisning där min syster är med. Gud vad duktiga de har blivit!
Sen åkte vi hem, och jag har pluggat sen dess. Fyfan, so-prov, matte-prov, tyska-prov, kemi-prov och en bildanalys kvar. Jag får nog återgå till mitt pluggande strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback