Yes

Nu har jag äntligen hittat en lista på vad man kan skriva om. Jag kommer inte att skriva varje dag, dels för att det inte hinns med varje dag. Men också för att några är så tråkiga och totalt ointressanta att läsa om, enligt mej. Men nu har jag iaf något att blogga om ett tag framöver.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Det här hade jag på mig idag
Dag 03 – Den här veckan
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Mitt favoritminne
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Mitt första husdjur
Dag 08 – Detta ångrar jag
Dag 09 – Min favoritplats
Dag 10 – Ett favoritplagg
Dag 11 – Mina ambitioner
Dag 12 – Här vill jag bo
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Ett land jag vill resa till
Dag 15 – Min älsklingsmat
Dag 16 – I min handväska
Dag 17 – Några favoriter
Dag 18 – En människa jag beundrar
Dag 19 – Det här gör mig upprörd
Dag 20 – Det här gör mig glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback