A6 med ida ;d

Yes, ingen sovmorgon här inte ^^,
Nora kom och hämtade mej typ kl. 6 för att vi skulle till stallet och släppa ut hästarna.
Och ja, självklart ska jag tappa halva mobilen, baksidan ligger väl någonstans -.-
Vi kom dit och fixade allt, gav dom hö och släppte ut dom :)
Sen åkte jag hem, vid typ 8.
Då var det bara att byta om, fixa resten.

Sen kom ida typ vid 11 :)
Då åkte vi upp till a6 för att köpa lite presenter till elin, som fyller 11 år imorgon :) <3
Vi gick en stund på a6, Köpte lite saker och sen tog vi bussen till djurmagasinet.
Men allt hade flyttats en gata ;o
Hah, så vi fick gå (a)

Där köpte vi fiskar till elin ;d
Hah :)
Sen hade vi ingen aning om vilken buss vi skulle ta hem, så vi gick till närmsta busshållsplats och hoppade på en buss som vi trodde gick åt rätt håll xd
Vi kom iaf fram till stan i jkpg, därifrån tog vi nästa buss hem.
Sen gick vi in till rosen och köpte lite mer (a)
Sen gick vi hem och jag packade mina saker, efter det tog vi bussen till ida.
Jag ska sova här inatt, så ska jag vara med och fira elin en stund imorgon ;d
Puss ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback