Update :)

Jag hinner inte alltid skriva här på bloggen, men jag gör så gott jag kan! :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Nu kommer iaf en liten update från de senaste dagarna.
.
I söndags red jag och nora barbacka i ridhuset :)
Det gick super för båda! <3
.
I måndags red vi ut barbacka :)
Vi har ju knappt vart barbacka någonting innan, men det gick jätte bra där med ;dd <3
Innan vi red iväg fick vi några kort som kommer upp på bloggen ikväll.
.
I tisdags red vi ut igen.
Vi galopperade över ett stort fält, och självklart ska garp tappa ena senskyddet -.-
Vi hade ingen aning om vart han hade tappat det, så det vara bara att gå tillbaka ;p
Men vi hittade det tillslut iaf (y'
Sen red vi hem och myste med hästarna :)
Vi tog också massa kort i hagen, dom kommer imorgon! :)
-------------------------------------------------------------------------------------
Glöm inte att kommentera bilderna! ;dd
(L)
(L)
(L)
Haha ;d
Älskling <3
Garp :*
Nora&Money :*
NoraMoney <3
Money :)
Glöm inte att kommentera! :)
Puss ;*

Kommentarer
Postat av: frida<3

vilka fijna bilder;)

2010-02-19 @ 18:39:41
Postat av: frida<3

fijna bilder;)

2010-02-19 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback