dagen!

Yes, har inte varit så aktiv på ett tag, men det ska det bli ändring på! :)

Idag var det först skola.
Ett helvete på matten :')
Jag och en av faag sitter bredvid varandra, vilket kanske förklarar saken? -.- ;p
Men aja, sen engelska.
Hon tror seriöst att jag är helt störd ^^.
Svenska, och so rullade på som vanligt.
Sen slutade vi typ kl. 2.

Då kom noras mamma och karin och hämtade oss så åkte vi till upp stallet.
Nora skulle träna dressyr för karin och jag skulle rida garp i ridhuset :)
Det gick super för nora! , men mindre bra för mej ;pp
Men jaja, det kan ju inte gå bra alla gånger ^^,
Gjorde inget speciellt, bara red runt lite och hade tankarna någon helt annanstans.

Sen åkte vi ner till hva och hämtade mina saker, jag ska sova här.
Imorgon ska vi upp jäääätte tidigt för vi ska rida typ mitt i natten ;o ;dd
Hah, innan skolan bli det :)
Ingen sovmorgon för mej iaf ;p

Nu ska jag duscha och sen blir det väl datan antar jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback