Dressyr :)

Idag red vi i ridhuset, tänkte träna lite dressyr.
Det gick så jävla bra! ;d
Allt funkade perfekt :')
När vi hade ridit lite bytte vi hästar.
Jag red money och nora red garp.
Hah, det var en jävla skillnad kan man säga xd
Money har blivit en helt annan häst på kanske bara en månad!
Nora, du har gjort ett grymt jobb med honom!
Sen bytte vi tillbaka och jag red garp igen.
Han är bäst, fina ponnyn ;*
.
Igår tränade nora för karin, det gick super bra!
Efter det hoppade jag med garp ;d
Det gick väl bra tror jag.
Garp var jätte duktig iaf :)
Jag har däremot en heldel kvar att lära mej xd
Så nora, låtsas som att du inte såg ngt ;s
Det blev inga bilder, för nora var upptagen med att hjälpa mej. <3
-----------------------------------------------------------------
Garp <3
Garp :)
(L)

Kommentarer
Postat av: norasnorahora

javet, min häst är bäst :JJ

ahah skämt osidå..

<3

2010-02-20 @ 21:40:11
Postat av: frida<3

dom bilderna har jah tagit jue xd

2010-02-26 @ 17:46:41
Postat av: frida<3

den*

2010-02-26 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback