Barbackatur i snön!

Igår red jag och nora ut i den djupa snön!
Båda var barbacka och hade fleecetäcken, men mitt var finast ;d
Knallrosa!
Vi gick över ett fält där snön gick nästan upp till magarna på hästarna ;o
Man kunde nudda snön med fötterna xd
Vi tänkte rida en bit på vägen, där det är lagom med snö.
Men vi märkte att det var för halt för att göra ngt annat än att skritta, så vi vände och red en annan väg i stället.
Då red vi in på en liten mysig skogsväg istället :)
Det blev massa härliga snögalopper! (L)
Sen vände vi och red hem.
Supermysig runda!
.
Idag var det först skola, efter ca 2 veckor hemma ;p
Jag var sjuk nästan hela veckan innan lovet, och sen en veckas lov. :)
Sen åkte jag upp till örks.
Jag red balder och gjorde inget speciellt. >.<
Imorgon ska jag troligtvis hänga med och ta kort när nora tränar för karin.
Sen kansk jag rider lite efter, men vi får se :)
Puss <3
.
Jag har inga bilder ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback