Update :)

Har inte hunnit skriva något här på bloggen sen typ i onsdags^^,
Jag har haft fullt upp med stallet, skolan och allt annat.


I onsdags hade jag och nora tänkt att rida på morgonen, men så blev det inte ;p
Vi orkade typ inte gå upp ;o
Men vi åkte upp efter skolan sen iaf.
Sen red vi ut en sväng :)

I torsdags var elin johansson med upp till lekeryd för att fota när jag red.
Men så blev det inte ^^,
Vi kom upp försent och då var det för mörkt för att ta några kort.
Sen träffade vi nora där, så hängde hon med ut till fältet en liten stund :)
Vi red inte alls mycket då för nora skulle träna dagen efter och igår var garp jätte trött ;pp
Sen sov elin hos mej :)

I fredags var det först skolan och sen upp till stallet för att fota nora när hon skulle hoppträna för karin :)
Det gick super!
Efter träningen red jag garp i ridhuset.
Det gick jätte bra ;d ;o
Nora och karin hjälpte mej jätte mycket, tack! <3
Nora tog några jätte fina kort sen också.
Massa bilder kommer imorgon när jag har kommit hem :)
Sen sov nora hos mej :)

Idag åkte vi upp till stallet på morgonen, vid 10 typ ;p
Så red jag, nora och karin ut :)
Massa rejjsss i snön ;dd ;)
Sen åkte vi hem till mej, var där en stund och sen åkte vi upp till nora igen för jag ska sova där inatt.
Nu har vi precis kollat på film och ska snart stta på en ny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback