Dagen!

Idag har jag, nora och karin ridit ut.
Det gick jätte bra!
Mestadels var det nog för att han var rätt slutkörd igår ;p
Men vi kan ju låtsas att det inte var så ^^,
Tränade på typ skänkelvikningar och sånt ;p
Sen åkte vi hem.
Vi åkte först till nora och sen till mej igen.
Efter det blev vi skjutsade till järabacken där vi tänkte åka skidor.
Men så blev det inte, det var typ tävlignar och
Vi gick till eko istället ^^,
Där köpte jag ett schabrak och gummiband till garp :)
Nora köpte lite godis ^^,
Sen tog vi bussen upp nora.
Sen åkte jag hem.
,
Nu har vi gjort upp en plan (hh'
Om garp ;dd <3


Nu kommer det massa bilder fån när nora tränade för karin, och när jag red garp :)
Nora&money
Nora&money
Nora&money
Nora&money
Nora&money
Nora&money
Nora&money
Money :)
Jag och garp <3
Garp :)
Garp :)
Garp , suddig, men finast :') <3
Ni har inte glömt att kommentera va? (aa'



Om allt går som det ska så ska jag och nora snart tävla någon klubbdressyr ;d
Så nu tränar vi för fullt!
Vi får se hur det går och vad det blir av det! :)


Kommentarer
Postat av: Therese:)

Naaw vikken göllig häst;):)

2010-02-12 @ 10:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback