Brunett!

Yes, jag har färgat håret nu!
Det blev lite mörkare än jag hade tänkt mej, men det blir nog bra ;p
Nora sov här och då passade vi på att färga det :)
Tack! <3
Lägger ut en bild, glöm inte att kommentera!
Nu har jag gått upp för att hinna blogga lite medans nora fortfarande ligger i sängen.
Igår var jag ju som sagt hemma, och sen på kvällen kom nora, hon skulle sova här inatt.
Snart ska vi ut till money och garp och rida.
Jag skriver när jag kommer hem sen! :)
Imorgon ska jag och nora rida money och garp, super kul! (L)
På eftermiddagen ska jag, frida och nora rida hemma hos ida när dom är bortresta ;dd
Blir väl inte så mkt, bara komma ut en sväng ;p


Brunett (hh'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev !!

2010-01-30 @ 10:18:28
Postat av: lina

aww va fint det blev! söti :* <3

2010-01-30 @ 10:23:29
Postat av: Ida ;dd

Det blev jättefint bby(L)

Du är finast :*

2010-01-30 @ 19:29:06
Postat av: elin

du blev ju as fin!! du passade mer i brunnet än i blond tycker jag!! ASFINT!!<3

2010-01-30 @ 20:34:24
URL: http://elinsissel.bloggplatsen.se
Postat av: frida

du äre finast!;*

2010-02-03 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback