Update!

Förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna!
Det ska bli ändring på det :)
I förrgår sov jag ju som sagt hos ida.
Efter att vi hade ridit så åkte vi släde efter loke ;d
Jätte mysigt (L)
Typ hela hennes släkt kom och så åkte vi allihop.
Efter det tittade vi på lite gamla filmer och myste :)
Sen kom mamma och hämtade mej och skjutsade upp mej och nora till lekeryd.
Vi skulle rida i ridhuset för det var så mörkt och så ;p
Först red vi lite, och när vi var nästan klara kom karin och lollo.
Och karin hjälpte mej jätte mycket :)
Men iaf, det blev iaf så att vi fick rida en stund till (a'
Och öva på galoppombyten och galoppfattningar från skitt.
Allt gick så jävla bra! (L)
Tillslut kunde jag galoppera i en åtta i hela ridhuset och byta galopp varje gång (hh' ;dd
Skillz på den duue ;dd
Och galoppfattningarna blev också bra i slutet!
Garp är bäst (L)
Igår var det ju först skola.
Men sen åkte vi hem och bytte om för att åka till ridskolan och ha balanshoppning.
Jag skulle rida snuitje och räknade med att få hoppa lite högre än 50 som vi brukar.
Men nej, efter 15 minuters försening så kommer vi iaf upp på hästarna och börjar.
Först fick vi "hoppa" ett jätte litet hinder, som jag trodde var typ "framhoppning".
Men nej, vi fick inte hoppa högre än typ 30 ;oo
Men aja, får väl kanske göra något mer nästa gång, hoppas jag.
Drog över tiden med typ en kvart, när vi redan hade jätte bråttom för nora skulle träna för karin upp i lekeryd vid 7.
Så vi fick vara jätte snabba sen efter att vi hade ridit.
Förlåt nora! <3
Sen blev vi iaf skjutsade till lekeryd av mamma.
Nora tränade och jag tog lite kort.
Det gick jätte bra!
Dom är så fina tillsammans :')
Men jag frös typ halvt ihjäl ^^
Hahah'
Men några fina kort blev det iaf :)
Förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna!
Det ska bli ändring på det :)

I förrgår sov jag ju som sagt hos ida.
Efter att vi hade ridit så åkte vi släde efter loke ;d
Jätte mysigt (L)
Typ hela hennes släkt kom och så åkte vi allihop.
Efter det tittade vi på lite gamla filmer och myste :)

Sen kom mamma och hämtade mej och skjutsade upp mej och nora till lekeryd.
Vi skulle rida i ridhuset för det var så mörkt och så ;p
Först red vi lite, och när vi var nästan klara kom karin och lollo.
Och karin hjälpte mej jätte mycket :)
Men iaf, det blev iaf så att vi fick rida en stund till (a'
Och öva på galoppombyten och galoppfattningar från skitt.
Allt gick så jävla bra! (L)
Tillslut kunde jag galoppera i en åtta i hela ridhuset och byta galopp varje gång (hh' ;dd
Skillz på den duue ;dd
Hahah'
Och galoppfattningarna blev också bra i slutet!
Garp är bäst (L)

Igår var det ju först skola.
Men sen åkte vi hem och bytte om för att åka till ridskolan och ha balanshoppning.
Jag skulle rida snuitje och räknade med att få hoppa lite högre än 50 som vi brukar.
Men nej, efter 15 minuters försening så kommer vi iaf upp på hästarna och börjar.
Först fick vi "hoppa" ett jätte litet hinder, som jag trodde var typ "framhoppning".
Men nej, vi fick inte hoppa högre än typ 30 ;oo
Men aja, får väl kanske göra något mer nästa gång, hoppas jag.
Drog över tiden med typ en kvart, när vi redan hade jätte bråttom för nora skulle träna för karin upp i lekeryd vid 7.
Så vi fick vara jätte snabba sen efter att vi hade ridit.
Förlåt nora! <3

Sen blev vi iaf skjutsade till lekeryd av mamma.
Nora tränade och jag tog lite kort.
Det gick jätte bra!
Dom är så fina tillsammans :')
Men jag frös typ halvt ihjäl ^^
Hahah'
Men några fina kort blev det iaf :)

Idag skulle jag och nora ridit ut, men jag är sjuk så jag är hemma och tar det lugnt.
Förlåt nora! <3
Jag älskar dej (L)

Här kommer lite bilder på nora och money.
Det är bilder från träningen igår och från senaste hoppträningen :)
Kommentera!

Hoppning ;d
Nora och money
(L)
;dd
Nora och money
Galopp ;d
Jag och snuitje ;d
Hahah'
x'd
Ni har inte glömt att kommentera va? ;dd

Kommentarer
Postat av: idaa (: <3

2010-01-26 @ 14:59:41
Postat av: idaa(: <3

ojj, glömde skriva x))



Kryyya :*

(L)

2010-01-26 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback