Ridtur med ida!

Ett litet snabbt inläggom ridturen på sissel och loke!
Mer update kommer senare, om garp som jag ska rida kväll :)

Nu har vi precis varit ute och ridit.
Ida hade loke och jag red sissel ;*
Barbacka med bara grimma ;d
Först red vi in på en liten väg, mot ett fält.
Där tog vi några galopper och så, efter det fortsatte vi mot indiankojan :d
Vi galopperade nästan hela vägen (L) ;dd
Sen skrittade vi upp för ett berg typ.
Sissel var jätte pigg och ville trava hela tiden ;dd
Söt ponny ;*
Men påväg ner från berget var det så mycket grenar i vägen, så vi fick luta oss jätte mycket bakåt i nerförsbackarna.
Men en gång så lutade jag mej lite för mycket bakåt, och sissel började trava xd
Jag bara kände att jag började glida ^^,
Och vips så låg jag där i snön med en ponny bredvid mej som bara stog och tittade x'd
Sen red vi en liten bit på vägen, så tog vi galopp nästan hela vägen hem igen ;dd
Men när vi kom fram så bestämde vi oss för att skritta en liten bit till :)
Så vi red upp till masten och sen hem.
Sen när vi kom hem släppte vi ut hästarna och gick in och myste :*

Nu ska vi snart ut och åka släde efter loke med nästan hela idas släkt ;o ;dd
Update kommer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback