Update från idag när jag, nora och karin red ut!

Dagen började väl med att jag och nora vaknade typ 11? ;P
Sen vid typ 15.00 kom karin och hämtade oss och vi åkte upp till stallet :)
Först hjälpte vi till med insläppet.
Sen kom vi iaf iväg :)
Vi red genom samhället och sen ut på en liten väg.
Typ galopperade massa (L)
Garp var super idag :) <3

När vi kom hem från stallet var det bara att sätta sig i bilen igen och åka till ida ;d
Där ska jag sova inatt och imorgon ska vi typ rida och så :)
Sen imorgon kväll ska jag till lekeryd och rida garp igen.
Vi får se om det bli rida ut, fältet eller ridhuset :)
Mer update kommer imorgon då jag är hemma ;d

Bara för att lägga upp lite bilder kommer det några på sissel, sigge och pommen :)



Sigge ;d






Ida och sissel :)




Jag och sissel :d





Och en bild på mej och pommen fick det bli ;dd



Ni glömde väl inte att kommentera nu va?
Gör det då! ;dd
Hahah'

Kommentarer
Postat av: Ida(: <3

Hellu(: <3

2010-01-24 @ 10:43:36
Postat av: elin :)

shiet va jag saknar sommaren :(

när du red pommen så ofta & allt..

när vi red på fältet man inte får rida på & jag inte kom upp för hans sadel gled runt (a'

& du skulle galoppera på linn barbacka x)

och tusen andra minnen. men hallå i sommar då ska vi jävlar både rida & bada & tälta? (A)



pussss :D

2010-01-24 @ 11:34:59
URL: http://eelinhjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback