Brunett? ;d

Yes, jag är sjuk idag med.
Har därför inget kul att skriva ;p
Jag funderar seriöst på att färga mitt hår brunt.
Isf blir det lite ljusbrunt typ,
men ni får kommentera vad ni tycker! :
Men aja, imorgon ska jag iaf rida ut med nora och money.
Vi får se vad vi gör och hur det går.
Skriver om det imorgon!
Ska försöka att ha med kameran så kanske det blir lite bilder också :)
Jag har ju knappt ngn på mej och garp ;P
Men det blir nog bra :)
Och ida ska åka någonstans och åka skidor ;o :(
I miss you bby (L)
Men iaf, då ska jag och nora åka dit och rida lite på söndag ;dd
Vet inte vad vi ska göra där men det blir nog jätte kul!
Tack ida :) <3
--------------------------------------------------------------------------------
Jag funderar seriöst på att färga mitt hår brunt.
Då blir det ungefär någon sån här färg tror jag :)
Ni får kommentera vad ni tycker!
Blond vs brunett ;dd
Nora har redigerat bilden :) <3
Nora, jag älskar dej (L)

Kommentarer
Postat av: lina

jättefin i brunt :) :*

2010-01-29 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback