Tävling

Nu ska jag snart göra mej i ordning och åka till stallet.
Måste packa alla saker, och fixa garp och massa. Tävling idag ju!
Bestämde mej för att ha det blå / vita schabraket igen, samma som jag hade förra gången. Och sen blåa ridbyxor, och lite sånt.
Karin klippte av hela garps man igår, haha. Han blev fin tillslut i allafall.
Och nya skor har han fått, så det ska nog gå bra.

Vi lastar kvart i 4 , så nån gång vid 2 tar jag bussen, så är jag där kvart i tre ungefär. Så hinner jag fixa honom, och göra klart allt.
Igår tänkte jag packa allt, men det blev typ bara tre saker att packa, så det var ingen ide. Då åker jag hellre upp idag och fixar allt på en gång.

Elin Johansson hänger med och hjälper till, och kanske fotar. Så vi får se om det kommer upp några bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback