Update

Har inte riktigt haft tid och ork till att blogga de senaste dagarna. Har haft fullt upp!
Igår var det något inplanerat exakt hela dagen, från klockan 07.45 till 20.00.
Först tog jag och elin bussen upp till karin, åkte upp till stallet med henne. Red garp jätte lugnt i ridhuset, elin hoppade upp och red en stund med.
Sen åkte vi hem till elin, hämtade lite saker, tog bussen till huskvarna tio minuter senare.
Då åt vi lite snabbt, sen gick jag iväg till körskolan, elin stannade hemma hos mej.
Körlektionen gick jättebra, gick lite fort ibland bara :j .
När det var klart gick jag direkt till esplanaden, och tog bussen in till jönköping. Skulle fixa mitt busskort. Har fått ett period kort, då vi räknade ut att vi skulle  tjäna 450 spänn på det ;p . Men mamma råkade säga fel zon, så det har inte funkat att åka hem från stallet på det, vilket jag gör varje dag (a) . Men nu är det fixat.
Sen tog jag bussen till huskvarna igen, elin mötte mej vid esplanaden. Vi gick hem, käkade jordgubbar, och gick sen till bussen. Jag skulle hämta mina saker i stallet eftersom att jag skulle rida money på kvällen. Så hämtade vi mina saker, fick skjuts av elins mamma hem, och sen åkte vi upp till money&million. Vi red ut en sväng, ett inlägg om det kommer.
Sen fick jag skjuts av elins mamma. Helt slut var man efter den dagen, så jag bara la mej i sängen och gick in på datan. Låg där i flera timmar, innan jag somnade x)
Kan tillägga att vi gick och la oss typ halv 4 kvällen innan, och sen vaknade vi kvart i åtta >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback