Uuuuupdatee

Helgen har spenderats med ida, vi har vart i stallet, vart på hööks & charlies, och vart på bio - eclipse! <3

Idag var vi på hööks & charlies, ida köpte ett par blåa senskydd till sigge, sånna som jag har i rosa.
Så gick vi till bussen, när den kom skulle jag ta upp mitt busskort. Men det ligger inte i fickan!!
Jag får panik, det är 400 kr i det! ;o
Så vi fick  gå tillbaka till charlies, kollade i hela den affären. Fortsatte sen på hökks, vi letade överallt, frågade i kassan och massa. Men det fanns inte någotstans. Så vi gick till stan och tog 1:an hem.
Och min mobil har gått sönder me, den går inte att ringa eller smsa på eller något ;o . Det står bara " ingen teckning " . Men förfan, jag har ju alltid haft teckning hemma? ;o
Aja, ingen bra dag idag iaf >.<
Men nu ska jag strax åka upp till nora, hejs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback