Garppeeenn'

Idag sov ida här som sagt. Hon hängde också med upp till garp en stund nu på förmiddagen och fotade oss.
Idag var det iaf lättare att hitta honom xd . Han har fått flytta tillbaka till alba och jullan, för att se om det funkar bättre nu, vilket det gör. Iaf det jag har sett (A) .
Vi gick ner till hagen med kameran, och tänkte fota honom . Han går i en hage med skiithögt gräs nu, massa blommor och allt är jätte fint och sommrigt :D
Stog och fotade där ett tag, sen bestämde jag mej för att mest fota idag när jag red, alltså inget hårt pass. Så jag tog ut honom barbacka och skrittade ner till hans gammla hage, där ingen går nu. Där har det blivit jätte högt och jätte fint gräs nu, blommor överallt :D . Så där fotade vi lite, sen travade jag lite, och tog även en galopp. Skiithärligt!!
Ida har fotat sjukt mkt superfina bilder som kommer upp snart, så fort jag har hunnit ladda in dom. TACK! (L)

Smakprov :j
Bilderna kommer imorgon elr på torsdag, jag ska till ida nu (a) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback