Min design

Den här designen jag har nu är tänkt att gå i rött/vitt/blått, så som våra färger också kommer bli. (Ska troligtvis köpa ett mörkblått schabrak med röda detaljer, till mina mörkblåa kläder.) Så nora hjälpte mej med en ny header, men hon hade knappt några bilder på mej och garp, så vi fick ta det vi hittade så länge. Sen när jag kom hem skulle jag fixa lite slälv, bilder, text och andra roliga detaljer. Men då fick jag min lilla data, så den använder jag varje dag, och där finns inget photoshop. Och inte nog med det, den bilden nora hade gjort som header till mej, den har hon inte sparat. Så det är inte bara att byta ut bilden, isf måste jag göra om headern. Eller printa eller ngt. Så att fixa till designen har tagit jätte mycket längre tid än väntat. Men vi får se om jag orkar sätta igång med designen igen. Det är bara att vänta och se (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback