Räddharen :*

Jag är ju sjuk, så jag orkade knappt rida idag. Bara skrittade ut en liten sväng. Det blåste som fan och garp var rädd för allt hela tiden.
"Oh, hjälp! träden kommer äta upp mej!!" "Plasten är jätte farlig, den kommer hoppa på mej!" osv. -.-
Aja, jag orkade inte rida heller, så mkt var mitt fel. Jag var inte med honom, så jag får ju skylla mej själv. Jag lyckades hålla mej kvar , trots alla lufthopp och allt. Men som sagt, jag orkade inte, så jag får väl skylla mej själv antar jag.

När jag skulle hämta honom i hagen stog han längst bort i hagen, hans hage är ganska stor, så det var ju en bit att gå. Han stog vid staketet på andra sidan hagen. Så jag fick dit , och han näästan sätta på grimman. Men bara nästan, han drar iväg och galopperar hela vägen till andra sidan hagen, där man går ut. Så jag fick ju bara gå tillbaka, det blåste och var skitkallt, samtidigt som jag mådde skit och knappt kunde andas. Perfekt -.-

Hah. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback