Ridning

Red ut en sväng barbacka idag.
Garp var jätte fin, dock lite stark i början.
En av hans skor sitter konstigt, så jag ska bara ta det lugnt tills hovslagaren kommer. Så jag hoppas att det blir hoppträning på tisdag, men annars får vi ta det någon annan dag.
Jag skrittade till uddebo, galopperade lite lugnt på ovalen, och skrittade sen vidare. Sen vände jag och tog det lugnt hem.

När jag kom tillbaka ställde jag in honom i boxen, gav honom mat och bara satte mej och myste med honom. Älskade ponnyn (L)

Sen åkte jag hem, och sen kom nora, hon sover här i natt (:

Imorgon åker jag upp till stallet på förmiddagen, så rider jag lite dressyr tror jag. Det blir antingen på ute banan eller i ridhuset. Det blir så himla varmt och så i ridhuset, så om inte ridbanan dammar blir det nog där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback