Ridning

Garp får vila idag.
Och imorgon rider jag honom på fältet, med den nya rooooosa utrustningen :D
Nora hänkar och fotar, så vi får ju se om det blir ngt (a)

Idag sov jag hos nora, så åkte vi till money på förmiddagen.
Nora skulle skritta ut en sväng bara, men jag gjorde det ist. Nora fick gå hela vägen :j .
Det låg några små hinder över vägen, så skulle jag hoppa lite.
" AAAAAAAHHH!!! Vad gör han? ;ooooo . Han hoppar ju med heeeeela kroppen? ;oooo "
Det kändes helt fel, han tog i med typ hela kroppen och ryggen blev helt knäpp. Jag satt ju barbacka med, så då kändes det ännu mer. Hahah ;d .
Jag är ju van vid garps lugna språng typ xd.
Sen skrittade vi tillbaka typ, och duschade av money, sen tog vi moppen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback