Skolavslutning

SKOLAVSLUTNING och sen SOMMARLOV står det på schemat idag!
Ska bli så jävla skönt, det har vart riktigt mkt i skolan nu det sista. Känns som man behöver vila upp sig nu. Både från skolan och annat. Och då får jag mkt mer tid uppe hos garp, älskade ponnyn <3
Så ett sommarlov ska bli rikgtigt skönt nu, toppen!
Vi får bara hoppas att det blir lite bättre väder, en regnig sommar är inte alls kul. Sommar ska vara sommar! (L)

Idag är det träning, och jag ska testa lite nya saker på garp. Det blåa schabraket, senskydden, jag ska ha den blåa tröjan tror jag. Vi får se om det blir bra, kanske blir några bilder elr ngt. Vi får se (:
Ska också testa hans nya grimma. <33

Garp, du är bäst. Jag älskar dej! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback