Träning för karin!

Hopp-träning för karin idag!
Det gick jätte bra och garp var skitfin!
Jag tog en tidig buss och var uppe i stallet nån timme innan träningen, så jag borstade garp och gick ut med honom. Hoppade upp och lät honom äta en stund, så mysigt (L) . Sen tog jag in honom i stallet, sadlade, tränsade och gick ut och började skritta fram lite ute. Efter en stund gick jag in i ridhuset och red fram lite mer ordentligt. Karin kom och började bygga fram lite hinder. Hoppade fram på ett litet kryss, gick sen över till att hoppa ett kryss och ett liiite högre räcke. Efter några språng låg hindrena på typ 70-75 cm. Det gick skitbra, vi bara flög över :D . Älsklingsponnyn <3
Mer klarar inte jag, och inte hans öga heller, så det kändes skitbra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback