Update

Igår hann jag inte med att blogga alls.
Först åkte jag och elin johansson upp till stallet för att hämta mina saker, skulle rida på örks. Jag hade tänkt rida lite i grimma i hagen, nu när han har fått flytta tillbaka till sin gamla hage. Där finns både "hinder" och bra med plats, perfekt!
Men när vi kom fram till hagen så hittar vi honom inte ;o . Han brukar alltid komma fram när man ropar på honom, men inte idag. Han har inte grimma på sig i hagen heller, den brukar hänga på staketet utanför, men inte idag. Men vi gick iaf in och kollade i hela hagen, nan kanske bara hade glömt att ta av honom grimman? Men nej, han var inte där. Så det va bara att gå tillbaka ;p
Troligtvis har han fått flytta tillbaka till alba och jullan, men det märker vi isf (:

Sen åkte vi till örks.
När vi kom dit var det tio minuter till teorin (Y) , men då säger dom att jag ska rida i gruppen före, så jag har nu 8 minuter på mej att borsta, sadla, tränsa och fixa en skimmel som har rullat sig och inte är så vit längre. Men elin johansson var med och hjälpte mej, tack <3 . Men jag hann iaf.
Vi skulle rida ut först, och sen en liten sväng på ridbanan.
Jag hade herak igen <3 . Det gick faktist ganska bra, han är ju bara väldigt rädd av sig typ ^^, Vi skulle ta ett litet skutt över ett hål typ, men nej, vi hoppar tre meter ist (Y) . Och kossor är ju skitfarliga ;o , då galopperar vi ist (Y) . Men annars gick det bra, och vi kom ju tillbaka iaf (Y) .
Sen red vi lite på ridbanan, så hästarna kunde få galoppera lite. Vilket vi inte gjorde på uteritten då vi mest var inne i skogen. Det gick helt okej typ.
Den gruppen ska jag troligtvis rida i till hösten. Jag lär mej ingenting i den andra, så jag hoppas att detta blir bättre (: .

Sen åkte vi hem, och på kvällen kom ida som skulle sova här. <3
Och nu ska vi snart upp till garp, älskade ponnyn (L)
Jag ska rida lite på fältet tror jag, får se om det blir några bilder. Haha, om jag vågar visa dom :D

Nu är min design klar med, fixade till rutorna runt inläggen så det ser lite bättre ut. Hoppas att det blir bra med (:


Sötenn' <3
foto: eelinhjohansson.blogg.se <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback