Midsommar!

Idag har jag inte haft tid till att blogga alls, det är ju midsommar!
Dagen har spenderats på flera olika håll och på olika sätt, riktigt lyckat!

Jag åkte upp till stallet ganska tidigt för att hinna med allt.
Jag tog en sväng nere på ridbanan barbacka. Garp var jätte fin, dock lite stark och jobbbig i början, men allt ordnade upp sig mot slutet.
Det dammade ganska mycket på ridbanan, så efter en stund gick jag in och fortsatte i ridhuset. Eftersom att jag inte ska göra så jätte mycket, med tanke på hans sko, så blev det mest avskrittning i ridhuset.
Sen fick han sin mat, och sen släppte jag ut honom i hagen. älskade ponny <3

Sen åkte jag hem, duschade och fixade lite. Sen åkte vi till farmor och farfar, och träffade en massa annat folk.
Därifrån tog jag bussen till esplanaden, och sen bussen upp till elin. Där väntade elin, nora och johanna. Så kollade vi på film och åt massa gott, och massa ;d . Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback