Cpe garp :*

Skrittade ut jätte långt idag.
Det var jättemysigt att bara skritta en långrunda, inga krav på honom alls, bara skritta :') 
Jag red mot uddebo, men vek av för att möta petra och nån ;d . Red ju själv det mesta, och då kom jag fram till ett hus. Där stog det två motorcyklar på ena sidan och motocykelförarna stog på andra, så jag var tvungen att gå mittemellan. Tänkte inte på det mer och började närma mej dom. Jag kände att garp spände sig lite, men han gjorde inget. Men när vi kom jämsides med dom får garp damp (?). Typ kastar sig bakåt, och vägrar gå frammåt -.- . Så jag tryckte på och tvingade fram honom, men då stegrar han -.- , och är typ jätte rädd ;o . Han har aldrig varit rädd för människor innan, elr var det för motorcyklarna, elr lite alltihop? Jag vet inte, men jag kom förbi iaf. Sen släppte jag tyglarna och klappade om honom, han kändes fortfarande spänd. Och då fattar jag varför, det kommer en skällande hund springande mot oss, och kastar sig mot staketet. Garp blev jätterädd och flög ner i diket. Aja, jag fick upp honom och han lugnade ner sig efter en stund, så jag fortsatte. Sen mötte jag petra och nån, på hilma och dorran, så vi skrittade en sväng tsm (: . Skrittade ju hela vägen, så det tog väldigt lång tid att rida hela svängen, men tillslut kom vi hem igen iaf (: .

Garp är bäst, det bara är så. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback