Ullared

Slutade halv 2 idag, jag och bästavän ska till ullared ;d 
Dom kommer snart och hämtar mej, så det blir bara ett kort inlägg.
Jag gick tidigt så jag skulle hinna hem emellan, och för att ida slutar skittidigt   -.- . Hahah <3
Vi får se om jag hinner skriva ngt mer ikväll, troligtvis inte, men ah . Om jag hinner ska jag sova hos nora, men vi får se när vi kommer hem och så. Imorgon är det ju agility med skolan, så jag ska ha nåns hund, så det hade passat bra att sova där (a) Men som sagt, vi får se hur det blir med det.

Ett litet schema för mej och garp också.
Tisdag : Vila
Onsdag : Rida ut lite lugnt
Torsdag : Vi får se, men kanske träning.
Fredag : Rida ut
Lördag : Vila / jag går ut och går med honom / lugnt i skogen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, edu skrev samma schema för 3 dagar sedan ;P

2010-06-08 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback