Ullared

Kom hem ganska sent igår, och då plockade jag upp allt jag köpt och fixade lite, så jag hann inte blogga någonting alls. Jag köpte ganska mkt, mkt mer än när jag och nora var där. Hahah <3
Får se om jag hinner fota sakerna idag, elr om det kommer imorgon, kameran är urladdad. Men jag kan ju skriva ihop en lista på vad jag köpte iaf.

Till Garp:
Grimma - En blå / ljusblå / vit
Grimskaft - I samma färger, blå / ljusblå / vit
Senskydd - Svarta vanliga typ
Boots - Till transport och annat
Schabrak - Mörkblått med vita detaljer
Hovkrats - Grå / rosa
Putssaker - Burkar, svampar, läderbalsam mm
Pälsglans - En mindre modell, vet inte vad den kommer från

Till mej :
Tröja - En mörkblå med vita detaljer, på armarna mm. Tänkte rida i den, och ha den lite i sommar
Ridstrumpor - Svarta stövelridstrumpor
Klänning - Wiho, min första klänning på.. ja år iaf xd. Den är röd, och ja. Haha
Kameraväska - ^^
Lite godis
Sen var det nog inte så mkt mer, säkert ngt jag glömt.
som sagt, bilder kommer (:

Kommentarer
Postat av: Nora

Shit va nicee :D <3

ni kommer bli finast :D:D

2010-06-09 @ 08:30:07
URL: http://norachristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback