:)

Jag har faktist inte hunnit blogga på ett tag, har vart rätt mycket nu.
Men ska försöka ;p
,
I onsdags red jag och nora samhället, som vi inte har gjort på jätte länge ;p
Vet var jätte fint väder och det gick superbra!
I slutet hoppade vi en liten snövall också, jättekul ;d
Men när vi gick över sista fältet så tappade vi 2 senskydd och ett av noras boots.
Så det var bara att gå in med hästarna och börja leta ;p
Vi hittade båda senskydden tillslut iaf.
Det gick jätte bra och garp var super ;d <3
,
Igår hopptränade nora för karin.
Jag red samtidigt och hoppade lite typ.
Gick faktist bra ;p
,
Idag var jag, nora och elin uppe och mockade åt hästarna bara :)
Sen åkte elin hem, och jag och nora åkte till a6.
Nora fyller ju år imorgon, så jag skulle köpa lite saker till henne.
Grattis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback