Massa update!

Jag har faktist inte hunnit skriva på länge.
Det har hänt väldigt mycket dom senaste dagarna.
Så nu blir det ett långt inlägg med massor av update från den senaste veckan.
,
I måndags red jag och nora ut en sväng.
Det var någon som hade gjort upp lite små hinder, så vi passade på att hoppa lite.
Det fick vi några kort på också.
Får se om jag lägger upp nått elr hur det blir :)
Det gick iaf sjukt bra!
Garp är verkligen bäst <3
,
På tisdagen blev det ungefär samma runda som i måndags.
Oliver hängde med en bit i början, men vände sen.
Underlaget hade frysit under natten så det hade blivit jätte halt, så det blev mest skritt.
Supermysigt!
,
I onsdags var nora sjuk, men inte så mycket, så vi åkte till ullared efter skolan ;d
Pernilla skulle åka till falkenberg på konferens så vi åkte med henne ner och blev avsläppta vid ullared.
Det var tänkt att vi skulle vara på ullared fram till kl. 20.00 då det stängde, sen skulle vi gå till burger king som har öppet till kl. 21.00 då Pernilla skulle hämta oss.
Men så blev det inte xd
Först släppte pernilla av oss utanför ullared och vi gick för att hämte en vagn. Men ingen av oss hade med oss några mynt xd
Men vi tänkte att det finns säkert nån snäll liten tant som kan skänka en femma till oss (a)
Men nej, så blev det inte -.-
En tant skulle precis lämna tillbaka sin vagn, då tog vi chansen att fråga henne om vi inte kunde få vagnen för att vi inte hade nån femma. Men nejdå, det gick absolut inte -.-
Nora : Hejhej, Skulle vi kunna få den där vagnen? :)
Tanten : Har ni nån femma? o:
Nora : Öhm, nej, det är det vi inte har..
Tanten : Men dåså! o:
Så vi fick gå in och ställa oss i kön för att få växla till oss en femma xd
Sen kunde vi iaf ta en vagn och börja leta saker :)
Både jag och nora hade med oss jätte mycket pengar, men ingen av oss var ens nära på att köpa upp dom o:
Nora hade med sej 600 :- men köpte för 41 :-  ;o
Jag köpte väl inte så mycket jag heller ^^, blev väldigt stressigt i slutet ;p
När vi var klara gick vi upp till burger king, där vi skulle sitta en timme och vänta på pernilla. (a)
Men när vi kommer fram är det inte öppet o:
Hah, vi var helt vilse xd
Vi hittade iaf en resturang typ, men det var bara baren öppen. Så vi gick vidare.
Vi kom fram till en mack där vi tänkte sätta oss och äta nått, men där fanns det inga stolar eller nått o:
Men tillslut hittade vi en affär, det var väl typ som ica xd
Där köpte vi varsin yoghurt och satte oss på några plast stolar och åt xd
Där satt vi till pernilla kom och hämtade oss.
Hela vägen hem satt vi och proppade i oss massa godis och hade jätte kul :j
Tack för dagen (L)
,
På torsdagen fick garp vila och jag var med nora och fotade henne när hon hopptränade för karin :)
Det gick jättebra! (L)
Skolan var väl mindre bra kan man säga.
Det var inte såhär det var meningen att det skulle bli, verkligen inte.
Nora <3
,
I fredags var vi i ridhuset och red lite dressyr.
Det gick jättejättejättebra! (L)
Jag testade noras nya dressyr sadel lite åxå :j
Jätteskön o:
Hah x'd
,
Igår red vi ut en sväng barbacka.
Vi gjorde väl inte så mycket, mest försökte jobba dom i skritt&trav tror jag. (a)
Det gick jättebra iaf! :)
När vi kom tillbaka tog vi lite kort utanför stallet.
Dom bilderna kommer upp ikväll tror jag :)
Det var faktist årets första bilder som vi står på gräs :j
,
Idag var vi i ridhuset.
Det var tänkt att vi skulle hoppa och så, men när det är så jävla mkt folk har jag ingen lust att göra det.
Nora fattar :) <3
Men det gick skitbra för nora och money!
Det går bara bättre och bättre för varje gång jag ser dom ju o: <3
,
Grattis till den som orkade läsa allt :j
Bilder kommer senare, så håll utkik!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: mikaelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

jag läste allt :D:D:D:D:D:D:D (L)

Btw; Jag är på bana 11 nu (a)

2010-03-21 @ 20:00:19
URL: http://miiiikaeeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback