Boxholm!

Har inte haft nån tid till att blogga i helgen då jag har sovit hos nora .

I fredags hängde jag med till boxholm som fotograf.
Nora, Jonna och Ellen skulle träna på terrängbanan , medans karin hjälpte till från marken, och jag och elin johansson hängde med och fotade och så.
Bilder kommer från det nån dag när jag har hunnit redigera, photoshop är på den andra datan :p


Idag firade vi mej lite. Jag fyller ju imon, men jag sa att jag inte ville bli väckt, så dom firade mej idag ist.
Fick lite små saker, en moppehjälm och en laptop :D
Nu kan jag blogga lite lättare, så nu finns det inget att skylla på.


Nora har hjälpt mej med att börja på en ny design åxo, men det finns mer kvar att göra.
Vad tycks? Det finns saker kvar att göra, så vi får se resultatet sen nån dag.

Som tack för hjälpen kan jag ju reklama hennes blogg ; http://norachristiansson.blogg.se/
Du är underbar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback