Hoppning på fältet

Igår hoppade jag och nora lite på fältet.
Gick väl sådär. Jag var inte med alls, massa små missar hela tiden och sånt. Garp kändes inte heller som vanligt, han brukar alltid vara jätte pigg uppe på fältet, särskilt när han får hoppa. Men inte idag, han var väl lite lagom pigg och så, men inte lika framåt som han brukar. Aja, svårt att förklara, kändes inte bra iaf.
Men trots alla mina missar så hoppade han allt jag ville. Kärlek till ponnyn <3
Nora fotade lite i slutet med, bilder kommer.
På kvällen kom nora och hämtade mej med moppen, så jag skulle få se om hon kunde köra, om jag vågar åka med henne (a)
Det gick bra, skitkul!
.
Idag kom nora och hämtade mej med moppen på morgonen så åkte vi till skolan.
Sen åkte vi moppesnoppe till stallet också, gick jätte bra :) .
Red samhället barbacka idag. Garp höll sig lugn nästan hela tiden :'D , haha. Det gick jätte bra iaf.
Både garp och money går ju ute nu på nätterna, så det var bara att rida och sen köra hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback