garrrp ♥

Är bara hemma en liten stund för att lägga in bilderna som elin johansson tog från träningen.
Nora skulle träna på nettans bana, så i sista sekunden tog jag med garp (aa'
Bara för att testa hur det är att åka iväg med honom och så.
.
Jag hade ju inte tänkt rida, så jag hade inte med mej några saker.
Jag fick låna elins jääääättestora skor, och red i mjukisbyxor.
Men det gick det med ^^,
.
Vi lastade och åkte iväg.
Garp och money bara tjurar :(
Mest garp :(
Haha <3
.
Vi kom fram och började rida.
Garp var så jävla bra idag :D <3
Gick jätte fint vissa stunder, och var riktigt lugn :) <3
Finafinafina ponnyn (L)
.
älskling <3
.
älskling <3
.
haha <3

Kommentarer
Postat av: lina

lägg upp fler ridbilder :) ni är så fina tsm :*

<3

2010-05-18 @ 08:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback