sissel ♥

Har vart hos ida hela helgen, så har inte haft tid till att blogga.
Men nu kör vi igång igen :)
.
I söndags var åkte jag och ida ner till örks, jag var med och fotade typ.
Kommer lite bilder sen när ida har skickat dom, mitt minneskort ligger någonstans hemma hos ida ;p
Sen åkte vi hem till ida, red ut på sissel och sigge.
Sissel är knäpp :d <3
.
Idag skulle jag ha sissel på örks, banhoppning typ.
På framhoppningen var hon typ cpe, drog och höll på >.<
Hoppade några hopp, tills det kändes okej iaf, sen gick jag ut till banan.
.
HAHAHAH' FAIIL.
Hon kändes mktmkt bättre än på framhoppnigen!
Hoppade ettan, tvåan och trean, gick jätte bra.
Men sen glömmer jag banan elr nått (?), hoppade två extra hinder xd
Kändes bra precis vid hindrena, men svängarna, vägarna och annat var inte bra.
Aja, vi kom runt iaf, inga fel, för utom att jag gjorde en egen bana då, men ah xd
Sen skrittade jag och ida en sväng, mys <3
.
sissel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback