Garp

Har inte haft någon tid till att blogga i helgen, har haft fullt upp!
I fredags sov jag hos nora, money skulle flytta på lördagsmorgonen. Så på lördagen tog vi moppen upp till gunillas stal, stall knutstorp. Pernilla och Karin kom med money en stund senare, när vi hade fixat en box till honom och så. Money var cool lugn och stog lugnt och undrade vrf han skulle stå på torv xd . Senare skulle hästarna släppas ihop i sommarhagen, det gick jättebra!
Efter det åkte vi in till charlies, och fick sen skjuts upp till stallet igen. Jag red garp i ridhuset en stund, ida kom sen med :) . Jobbade honom ganska mycket, och han gick riktigt fint! Lyssnade jättebra och var helt underbar. Fram mot slutet satt galoppombytena också!
Fick presenter av ida uppe i stallet också, tack! <3 . Jag fick ett spö, gummiband, gummiband med en rosett på, godis och hästgodis, vilket garp älskade ;d.
Sen sov hon här :) .

På söndagen åkte vi in till charlies, jag köpte bara ett par ridbyxor, tyglar och nosludd. Men det blev jätte bra! :)
Sen åkte vi upp till stallet, jag skulle hoppa lite på fältet och ida skulle fota. Garp vad fin, men blev trött snabbt pga det varma vädret, så vi tog det lite lugnt bara. Kärlek till ponnyn <3 .

När vi kom hem var släkten här, dom skulle typ fira mej lite ;p . Hah, fail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback