Älskade ponny...

Älskade ponny...
Jag är så ledsen över det som hänt! Jag vet att jag inte klarar av något. Jag är ingen duktig ryttare, jag kan inte ta hand om dej bra, jag klarar inget av det där. Det jag kan ge dej är kärlek...
Men det räcker inte. Inte för att du ska må bra. Nu har jag insett det, det går inte längre. Du behöver en så mycket duktigare ryttare än mej, du behöver någon som klarar av att ta hand om dej. Allt det jag inte klarar av.

Din ord sårar mer än du tror.
De är inte bara ord längre.



Kommentarer
Postat av: Ninnie :)

bara genom att titta på bilderna ser man hur välmående han är och hur fint du rider honom. ta inte åt dig av vad andra säger, räta på ryggen istället. för du är duktig och din ponny är superfin :)

2010-11-22 @ 18:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback