Tro det eller ej..

..men jag har faktist städat mitt rum idag! Hittade massa saker som jag inte hade en aning om att jag hade. Hittade 4 busskort, tavelramar, en spegel mm o: Jag har möblerat om också, fast det var ett tag sen. Men ändå :D. Nu är det bara att hämta ut några bilder som jag ska sätta in i ramarna och få upp det på väggen, sen är jag nöjd! :)

Jag har faktist tänkt på att exakt alla lov har sett ut ungefär såhär :
- Sover till typ 12.
- Sitter vid datan några timmar.
- Åker till stallet
- Sitter några timmar till vid datan.
- Sen går jag och lägger mej någon gång på natten.

Och helt plötsligt är lovet slut och man ska tillbaka till skolan!
Man får ingenting gjort alls. Så nu har jag faktist tänkt göra något vettigt av detta lovet. Jag ska städa mitt rum (som jag nu har avklarat), skriva klart alla uppgifter till skolan, och plugga till moppeprovet. Det är faktist nu man har chansen att hinna lägga ner lite tid på sånt. Så ska jag försöka att inte sitta lika mycket vid datan heller. Vi får se hur länge det håller, men man kan ju hoppas! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback