Hiss



Jag vill hissa alla glada och trevliga busschaufförer!
Jag åker alltid buss till och från stallet, så jag har träffat på en hel del olika chaufförer. Igår och idag var det samma, en skittrevlig kille som satt och pratade och skämtade hela vägen. Igår var det jag, 2 tanter och chauffören som satt och babblade hela vägen till lekeryd. Och idag var det bara jag och busschauffören. Det är inte kul att åka buss, men när det är en bra chaufför så blir allt mycket bättre!
Vissa chaufförer sitter bara där och muttrar för sig själva om hur tråkigt allting är. Dom säger inte att ord, bara sitter där och blänger. Som sagt, en stor hiss till trevliga busschaufförer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback